poniedziałek, 11 listopada 2013

    Hej dziś rano dostałam strasznej głupawki i wymyśliłam dlaczego Liam bo i się łyżek więc to było tak 
Pewnego dnia Harry przyprowadził do domu kota , a w tym samym czasie Louis bawił się z Kevinem i gdy kot zobaczył Kevina rzucił się na niego i go zjadł . Louis zaczął płakać i wrzeszczeć na Hazze a ten zaczął przepraszać itp . Liam jako Daddy chciał udobruchać Lou więc wziął łyżkę i wepchnął do gardła kota by ten zwymiotował Kevina ale się nie udało i kot połknął łyżkę . Po paru minutach zwierze miało odruchy wymiotne więc Liam podbiegł do niego i czekał aż zwymiotuje i tak się też stało kot zwymiotował kota i łyżkę tylko łyżka odbiła się od podłogi i trafiła w nos Liama łamiąc go i od tamtego czasu chłopak boi się łyżek . 
                                                Koniec


Wiem jestem psychiczna ale tak bywa mam nadzieje że po przeczytaniu tego debilnego opwiadania dalej bedziecię mnie czytać
                                                                                                                            Pani Payne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz